loading...
دانلود رایگان کتاب
The Rock بازدید : 41 دوشنبه 08 آبان 1391 نظرات (3)
۱۳۹۱
 دانلود کتاب آموزش لیزرل در چند دقیقه‎

نام کتاب : آموزش لیزرل در چند دقیقه‎

نویسنده : حمید مسعودی

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۲۴

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۸۹۶   کیلوبایت

توضیحات :  مدل معادلات ساختاری و یا به طور اختصار SEM که مخفف  (Structural Equational Modeling) میباشد، از روشهای جدید آماری و یکی از قویترین روشهای تجزیه و تحلیل چندمتغیره است که برخی هم به آن تحلیل ساختاری کواریانس، الگوسازی علی و لیزرل اطلاق میکنند. کاربرد اصلی آن در موضوعات چند متغیرهای است که نمی توان آنها را به شیوه دو متغیری با در نظر گرفتن هربار یک متغیر مستقل با یک متغیر وابسته انجام داد. تجزیه و تحلیل چندمتغیره به یک سری روشهای تجزیه و تحلیل اطلاق میشود که ویژگی اصلی آنها، تجزیه و تحلیل همزمان چند متغیر مستقل با چند متغیر وابسته است. به عبارت دیگر وقتی شما میخواهید متغیر وابسته خود به عنوان مثال بزه کاری را با متغیرهای مستقلی همچون انگیزه فردی، روابط خانوادگی، سابقه بزهکاری، موقعیت اجتماعی اقتصادی و از این قبیل پیشبینی کنید بایستی به طراحی یک مدل علی و ارزیابی آن بپردازید که با استفاده از مدلیابی معادلات ساختاری قادر به آن خواهید بود. بنابراین شما در این پژوهش برخی از موارد را به طور مستقیم اندازهگیری میکنید(بخش اندازهگیری مدل) که عموماً همان گویه های پرسشنامه است و برخی از موارد را با ترکیب این گویه ها بدست آورده و روابط آنها را میسنجید(بخش تحلیل مسیر مدل) تا بتوانید مدل نهایی خود را رسم کنید. این مدل در انتهای فصل مبانی پژوهش یعنی فصل دوم ارائه شده و در انتهای فصل چهارم یعنی یافتهها ارزیابی میشود.

The Rock بازدید : 57 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)
آموزش پریمیر ‎

نام کتاب : آموزش پریمیر –  Premiere Pro CS3

نویسنده : علیرضا یوسفی

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۲۹

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۱,۷۳۷   کیلوبایت

توضیحات : جدیدترین نسخه از نرم افزار بسیار مطرح ویرایش فایلهای ویدیویی، میکس و مونتاژ دنیا که یک ابزار Real-Time مبتنی بر خط زمانی با قابلیتهای فراوان و جذاب برای ویرایش و افکت گذاری برروی ویدئوهای شما می باشد. پریمیر یکی از معروف ترین نرم افزارهای مونتاژ و محصول شرکت Adobe می باشد که محیط آشنا و قابل درک، گستردگی امکانات و سایر مزیت ها باعث شده که جزو پرطرفدارترین ابزار تدوین کامپیوتری قرار گیرد. جدیدترین نسخه از نرم افزار بسیار مطرح ویرایش فایلهای ویدیویی، میکس و مونتاژ دنیا که یک ابزار Real-Time مبتنی بر خط زمانی با قابلیتهای فراوان و جذاب برای ویرایش و افکت گذاری برروی ویدئوهای شما می باشد. پریمیر یکی از معروف ترین نرم افزارهای مونتاژ و محصول شرکت Adobe می باشد که محیط آشنا و قابل درک، گستردگی امکانات و سایر مزیت ها باعث شده که جزو پرطرفدارترین ابزار تدوین کامپیوتری قرار گیرد.

The Rock بازدید : 40 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)
آموزش سوویش مکس

 نام کتاب :  آموزش نرم افزار SwishMax

نویسنده : زهرا داوری نژاد

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه : 25

قالب کتاب : PDF  

حجم فایل :   1,740  Kb

توضیحات :   اگر از طراحان فایل های فلش هستید حتما با نرم افزار SwishMax آشنا هستید. سوییش مکس نرم افزار قدرتمندی برای ساخت فایل های فلش است که ساده تر از نرم افزار حرفه ای Flash می باشد. حتما با فایل های فلش آشنا هستید ، فلش یک قالب چند رسانه ای می باشد که برای اجرای انیمیشن، ویدئو و آدیو مختص شبکه ، دستگاه های موبایل و …. می باشد.

The Rock بازدید : 51 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)
آموزش کورل

 

نام کتاب :  آموزش نرم افزار  CorelDraw X4

نویسنده : نامشخص

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه : 92

قالب کتاب : PDF  

حجم فایل :  1,450  Kb

توضیحات :  CorelDraw یکی از برنامه های طراحی و گرافیک محسوب می شود. یک برنامه مبتنی بر بردارهای ریاضی، بدین معنی که شما وقتی در صفحه طراحی Corel draw موضوعی را رسم می کنید آن موضوع توسط فرمولهای ریاضی تعریف می شوند اصطلاحا در کامپیوتر به این توضیح می گوئیم نرم افزار Coreldraw یک برنامه Vector می باشد. امروزه بیشتر طراحی های انواع آرم، کارت ویزیت، کاتولوگ، بروشور، انواع آگهی های تبلیغاتی و … را می توان توسط این نرم افزار انجام داد. چیزی که وجود دارد در واقع این می باشد که Coreldraw برنامه ایست که به شما اجازه می دهد ایده های خود را به صورت گرافیکی و متنی به نمایش بگذارید. پتانسیل و قابلیتهای برنامه فقط به قوه تصور شما محدود می شود. نرم افزار CorelDraw نسبت به سایر نرم افزارهای گرافیکی، امکانات و امتیازات بیشتری دارد.

The Rock بازدید : 123 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)
اموزش فوتوشاپ

 نام کتاب :  آرایش چهره به کمک فوتوشاپ

نویسنده : احمد البری

زبان کتاب :  پارسی          

تعداد صفحه :  15

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  934  Kb

توضیحات :  در این کتاب می آموزید که به کمک نرم افزار فوتوشاپ چطور :

رنگ موها را تغییر دهید

رنگ چشم ها را تغییر دهید

مژه ها را روتوش کنید

به چشم ها سایه بزنید

خال یا لکه را از روی صورت حذف کنید

دندان ها را سفید کنید

بینی را کوچک کنید

ناحیه دور مردمک چشم را سفید کنید

کک و مک را از روی صورت حذف کنید

The Rock بازدید : 127 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)
آموزش فوتوشاپ

 نام کتاب :  آموزش نرم افزار فوتوشاپ

نویسنده : شاهین رفیع

زبان کتاب :  پارسی          

تعداد صفحه :  89

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  1,670  Kb

توضیحات :  نرم افزار فتوشاپ از دسته نرم افزارهای Imaqe Editor می باشد به این معنا که به کمک این نرم افزار می توان بر روی تصاویر ویرایش نمود و حتی تصاویری در درون این نرم افزار خلق نمود این نرم افزار که توسط شرکت Adobe ساخته شده است به کمک چند نرم افزار دیگر که تحت همین نرم افزار کار می کنند می توانند برروی فیلم ها نیز ویرایش های را داشته باشند ولی اصل حوزه فعالیت فتوشاپ برروی تصاویر می باشد. در این کتاب با بخش های مختلف این نرم افزار آشنایی پیدا خواهید کرد.

- نرم افزار فتوشاپ چیست؟

- نصب برنامه

- منوی File

- منوی Edit

- آشنایی و کاربا ابزار Tool box

- آموزش نوار ابزار

- Type tool

و …

The Rock بازدید : 138 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)
فوتوشاپ

 نام کتاب :  فوت و فن های فوتوشاپ

نویسنده : نامشخص

زبان کتاب :فارسی

تعداد صفحه :  ۲۸

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۹۷۴  Kb

توضیحات :  در این کتاب با چند ترفند فوتوشاپ به صورت کاملا تصویری آشنا میشوید. شامل : نوشته نورانی – نوشته سوخته – کلید ژله ای – سفیدکردن دندانها – کره زمین – آب – یخبندان …

The Rock بازدید : 38 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)
فرمت jpeg

 

نام کتاب :  آشنایی با فرمت ذخیره سازی تصاویر دیجیتال ( JPEG )

نویسنده :  نامشخص

زبان کتاب :فارسی

تعداد صفحه :  ۸

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : ۲۳۲ Kb

توضیحات :  این فرمت یکی از سه فرمت استاندارد جهت فشرده سازی تصاویر در وب می باشد. ( دو فرمت دیگر GIF و PNG هستند)  همچنین JPEG یکی از بهترین فرمت های استاندارد ذخیره سازی تصاویر است. تمامتصاویری که تحت JPEG ذخیره شده اند دارای کیفیت مناسب و قابل قبولی هستند. فشرده سازی تصاویر در وب بسیار مهم است. زیرا تعداد زیادی از کاربراناینترنت در ایران از خطوط ارتباطی نامناسب و ISP های غیر استاندارداستفاده می کنند. در واقع JPEG به دلیل فشرده سازی بسیار خوبی که داردمعروف شده است. فرمت JPEG تصاویری را که از رنگهای بی شماری بر خوردارندرا به خوبی فشرده می کند. البته استفاده از این فرمت باعث کاهش نا محسوسیدر کیفیت تصویر می شود. در واقع می توان گفت این فرمت فشرده سازی مقداریاز اطلاعات تصویر را کاهش می دهد.در این کتاب به طور مختصر با فرمت JPEG آشنا میشوید.
The Rock بازدید : 29 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)
3d text

 

نام کتاب :  آموزش ساخت یک متن سه بعدی با فوتوشاپ

نویسنده :  نامشخص

زبان کتاب :فارسی

تعداد صفحه :  ۹

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : ۸۰۰Kb

توضیحات :  این آموزش قصد دارد شما را باابزارهای ۳D جدید و نیز ابزار جدید  Repoussé  نرم افزار  Photoshop CS5  پیشرفته آشنا کنید. به کمک این آموزش که در قالب یک فایل PDF و در سطح پیشرفته تهیه شده است می توانید با کمک ابزارهایی که در متن آموزش توضیح داده شده است، متن هایی در یک فضای
کاملا سه بعدی طراحی کنید. همچنین می توانید با استفاده از
blending mode ها و ماسک های موجود در نرم افزار فتوشاپ در کمترین زمان ممکن افکت های جذاب و مختلفی ایجاد کرده و از آن ها لذت ببرید.این را هم بدانید که شما برای تکمیل این طرح به یک ساعت زمان نیاز دارید.
The Rock بازدید : 234 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)
دانلود کتاب آموزش نرم افزار پریمیر

 

نام کتاب :  آموزش نرم افزار پریمیر (Premiere  )

نویسنده :  پرشین کامپیوتر

زبان کتاب :فارسی

تعداد صفحه :  ۲۲

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : ۱Mb

توضیحات : امروزه می توان تدوین فیلم ها را به وسیله نرم افزار قدرتمند پریمیر انجامداد و ترانزیشن ؛ جلوه های صوتی و تصویری مختلفی را می توان در فیلم ایجادنمود کلیپ های صوتی و تصویری با فرمتها ی مختلف جداگانه ویرایش نموده وآنها را با یکدیگر ترکیب و میکس نمایید. در این کتاب، شما با بخش های مختلف نرم افزار پریمیر آشنا میشوید.

The Rock بازدید : 29 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)
آموزش فوتوشاپ photoshop

 

نام کتاب :  آموزش تکنیکهای فوتوشاپ

نویسنده :  نامشخص

زبان کتاب : فارسی

تعداد صفحه : ۲۹

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : ۸۵۷ Kb

توضیحات : یکیاز برنامههای کارآمد ومحبوب درایران و جهانکه ما را درساخت، مونتاژو ارسالت صاویر به نحو احسن یاری می رساند نرم افزار Photoshop محصولی ازشرکت Adobe میباشد. بی تردید فوتوشاپ یکی از بهترین وقدرتمندترین نرم افزارهای گرافیکی به صورت اعم و بهترین نرم افزار تخصصی کار بر روی عکس به صورت اخص میباشد.
نقش فوتوشاپبا وروددوربین هایدیجیتال درعرصه یکامپیوترپررنگ وپررنگ ترگردید واستفاده ازآن را توسط عکاسان غیرقابل اجتنابنموده است. اغلب افراد،شرکت Adobe را به عنوان تهیه کننده ی اصلی این برنامه می شناسنددرحالی که پیشینه فوتوشاپ ثابت می نماید که در ابتدای کار افرادی خارج از این شرکت پایه وا ساس آن رابنا نموده اند. در این کتاب شما با برخی از تکنیک های رایج فوتوشاپ آشنا خواهید شد.

The Rock بازدید : 209 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)
آموزش اتوکد 2012

 

نام کتاب :  آموزش کامل اتوکد ۲۰۱۲

نویسنده : آموزشگاه گیل رایانه

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه : 167

قالب کتاب : PDF  

حجم فایل :  5,860  Kb

توضیحات :  اتوکد (AutoCad  ) نام نرم‌افزاری است که برای ترسیم نقشه‌های مهندسی و صنعتی به کار می‌رود. این نرم‌افزار از محصولات شرکت اتودسک است. کاربران اتوکد امکان استفاده از محیط‌های دو و سه بعدی را دارند. در اتوکد نقشه کش می تواند اندازه های خود را دقیق بنویسد زاویه بندی عالی و طرح های آماده و شکل های بسیاری در این نرم افزار قوی وجود دارد.این نرم افزار برای رسم و طراحی دقیقی که می توان به وسیله ی آن انجام داد مورد استفاده ی مهندسین قرار می گیرد و چون مهندسی عمران و مکانیک خالی از طراحی و نقشه کشی نیست برای آنان نیز از اهمیت بالای برای یادگیری قرار دارند.

The Rock بازدید : 73 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)
فلش ام ایکس

 

نام کتاب :  آموزش فلش ام ایکس Flash -

نویسنده : کانون طراحان ایران

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی         

تعداد صفحه :  36

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  300  Kb

توضیحات :  ماکرومدیا فلش ( Macromedia Flash ) یکی از بهترین نرم افزار هایی است که شما میتوانید جهت افزودن افکت های مخصوص و انیمیشن های کامپیوتری به وب سایت از آن استفاده کنید .در این کتاب سعی شده بخش های مختلف این نرم افزار به اختصار توضیح داده شود . امید است این منبع جهت استفاده ی شما عزیزان مفید واقع شود.

The Rock بازدید : 26 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)
آموزش اتوکد

 

نام کتاب :  آموزش مقدماتی اتوکد ۲۰۱۱

نویسنده : آریانی

زبان کتاب :  فارسی

تعداد صفحه :  ۸۲

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۲,۲۹۰  Kb

توضیحات :    موضوعاتی که در این کتاب بحث خواهد شد شامل موارد زیر است :

۱ – آشنایی با ابزار های ترسیمی و ویرایشی

۲ –  آشنایی با چگونگی ترسیم پلان ، نما، برش برای رشته های ساختمانی

۳ –  آشنایی با ترسیم قطعات صنعتی

۴ – ترفندهای ترسیمی برای ترسیم هر چه زودتر و دقیق تر در اتوکد

۵ –  آشنایی با ابزارهای سه بعدی ساز و ویرایش موضوعات سه بعدی

۶ –  آشنایی با ایجاد مدل سه بعدی با استفاده از موضوعات دوبعدی موجود در صفحه کاری

۷ –  آشنایی با اعمال متریال و ساختن متریال و ویرایش متریال در اتوکد

۸ –  آشنایی با نور و تنظیمات نور و همچنین رندر گرفتن و تنظیمات رندر در اتوکد

۹ –  آشنایی با ایجاد انیمیشن و کنترل آن در اتوکد

The Rock بازدید : 28 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)
آموزش ساخت لامپ سه بعدی

 

نام کتاب :  آموزش ساخت لامپ سه بعدی

نویسنده :  مهندس کیومرث جنود

زبان کتاب :فارسی

تعداد صفحه :  ۱۷

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : ۷۶۰  Kb

توضیحات :  این کتاب توسط جناب آقای جنود برای ما ارسال شده است و به صورت کاملا ساده و تصویری، ساخت یک لامپ رشته ایی در نرم افزار ۳Dmax را آموزش میدهد.

The Rock بازدید : 164 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)
آموزش مایا

 

نام کتاب :  آموزش نرم افزار مایا ( Maya )

نویسنده :  نامشخص

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  فارسی

تعداد صفحه :  ۵۴

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : ۱٫۰۹ Mb

توضیحات :  مایا نام نرم‌افزاری برای طراحی سه بعدی است.  این نرم‌افزار نخست توسط شرکت آلیاس. ویو فرانت عرضه شده است که در سال ۲۰۰۵ شرکت اتودسک ( شرکت سازنده نرم افزارهای سه بعدی و انیمیشن سازی از جمله تری‌دی‌مکس و اتوکد ) آن را خریداری کرد و نسخه‌های جدید مایا با نام اتودسک مایا (  Autodesk MAYA) به بازار عرضه شدند.مایا پیشرفته ترین نرم افزار انیمیشن و مدل سازی سه بعدی است که به طور گسترده در استودیو های فیلم سازی، انیمیشن و همینطور صنعت بازی های رایانه‌ای استفاده می شود. از جمله ویژگی های این نرم افزار، انعطاف پذیری و قابلیت های شخصی سازی ( customization ) آن است که به کاربران حرفه‌ای اجازه می دهد به سادگی محیط آن را به دلخواه خود تغییر دهند. به علاوه، یکی دیگر از قابلیت های منحصر به فرد آن امکان توسعه این نرم افزار برای استفاده کنندگان آن است. کاربران می توانند از طریق زبان های برنامه نویسی سی پلاس پلاس،MEL یا (maya embedded language  ) و همینطور پایتون آن را توسعه دهند و ابزار ها و امکاناتی که پیشتر در نرم افزار وجود نداشته اند را به آن اضافه کنند. به همین دلیل بسیار مورد توجه استودیو های بزرگ سازنده فیلم و انیمیشن قرار گرفته است. مایا در دو گونه ی maya complete و maya unlimited عرضه می شود که گونه ی دوم امکانت گسترده تر همینطور قیمت بالا تری دارد. آخرین نسخه مایا maya 2009 است.

The Rock بازدید : 92 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)
آموزش 3dmax

 

نام کتاب :  آموزش نرم افزار ۳Ds Max

نویسنده :  محمد حسن آقا مالی

زبان کتاب :فارسی

تعداد صفحه : ۷۹

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : ۱٫۶Mb

توضیحات :  Autodesk 3dsmaxDesignیک نرم افزارازشرکت Autodesk   است که یکی از قویترین و پیشرفته ترین برنامه ها در زمینهطراحی سه بعدی و انیمیشن سازی به شمار می رود . این برنامه به مدد داشتنابزارهای کارا و قدرتمند در بسیاری از صنایع به ویژه بازیهای رایانه ای و طراحی و خلق جلوه های ویژه در فیلمها بسیار پرکاربرد است . این برنامه به شما این امکان را می دهد تا طرحها، اجسام و کاراکترهای سه بعدی و همچنین انیمیشن های زیبا و با کیفیت بسیار بالا را در مدت زمان کوتاهی خلق کنید. در این کتاب با مقدمات کار با این نرم افزار و همچنین منوها و اشیای آن آشنا خواهید شد.

The Rock بازدید : 30 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)
directx

 

نام کتاب :  آشنایی با دایرکت ایکس  DirectX

نویسنده : شهباز یعقوبی

زبان کتاب:  پارسی          

تعداد صفحه :  16

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  564  Kb

توضیحات :  دایرکت ایکس ( به انگلیسی: DirectX ) مجموعه‌ای از رابط‌های برنامه‌نویسی نرم‌افزار (API) است که کارهایی مربوط به محیط‌های چندرسانه‌ای در سکوهای مایکروسافت بر عهده دارد.
از کاربردهای خاص آن برنامه‌نویسی بازی‌های رایانه‌ای، ویدئوهای سه‌بعدی است. جدیدترین نسخه آن دایرکت ایکس ۱۱ نام دارد. در این کتاب به صورت مختصر و تخصصی با نحوه کار دایرکت ایکس آشنا میشوید.

The Rock بازدید : 555 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)
مقدمه ای بر opengl

 

نام کتاب :  مقدمه ای بر OpenGL در C++

نویسنده : بهرام بهرام بیگی   

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  30

قالب کتاب : PDF  

حجم فایل :   566  Kb

توضیحات :  گرافیک کامپیوتری همواره از جمله جذابترین جنبه های کامپیوترها بوده است. بازیها، برنامه های طراحی گرافیکی دو بعدی و سه بعدی و شبیه سازیها همگی به نوعی از قابلیتهای گرافیکی یک کامپیوتر بهره میبرند. مهمترین نکته در این زمینه، برقراری تعادلی منطقی بین کیفیت تصاویر نمایش داده شده بر روی صحنه و سرعت اجرای برنامه میباشد. یکی از راه هایی که در دو دهه اخیر همواره برای افزایش سرعت مورد استفاده قرار گرفته است، حذف موانع غیرضروری بوده است. در این راه، سعی شده است تا ارتباط برنامه نویس به ساده ترین صورت با سخت افزار گرافیکی برقرار شود.

The Rock بازدید : 24 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)
ساخت بازی

 

نام کتاب :  ساخت بازی های دو بعدی ساده و حرفه ای

نویسنده :  احسان مرادی

زبان کتاب :فارسی

تعداد صفحه :  ۱۷

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۵۵۰  Kb

توضیحات :   من با این آموزش قصد دارم بگم که برای ساخت یک بازی زیبا حتمآ لازم نیست که یک برنامه نویس یا یک متخصص باشید بلکه باید یک خلق خوبب باشید اگر مایل باشید من یک تو ضیح بدم و بعد بریم سر اصل موضوع . در این جا ما می خواهیم یک بازی بسازیم که در آن شخسیت مورد نظر به جلو برود به عقب حرکت کند با فشار دادن بال پرش کند و وقتی به شیع مورد نظر بر خورد کرد بمیرد و از همه مهم تر این که مرحله رد کند و به مرحله بعدی برسد …

The Rock بازدید : 370 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

 

برنامه نویسی اکسل ‎

نام کتاب : آموزش برنامه نویسی ویژوال بیسیک در محیط اکسل

نویسنده : وحید ابراهیمی

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۳۶

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۱,۱۱۰   کیلوبایت

توضیحات :  VBA  که مخفف عبارت Visual Basic For Applications یک زبان برنامه‌نویسی است که توسط شرکت نرم افزاری مایکروسافت طراحی شده است.  VBA در Excel و سایر نرم افزارهای آفیس گنجانده شده است. روباتی را در نظر بگیرید که تسلط کافی بر اکسل دارد و قدرت محاسباتی بالا داشته و اکسل را با دقت و سرعت تمام انجام می دهد. اگر  شما بخواهید این روبات بجای شما با اکسل کار کند می بایست لیست کارهایی را که در نظر دارید، تهیه کرده  و بصورت کدهای خاصی درآورده و به روبات بدهید. روبات نیز دستورات شما را به ترتیب انجام می دهد.  VBA نیز مانند همین مثال عمل می کند. درواقع VBAزبان خاصی (زبان کد نویسی) برای ارتباط با اکسل است   VBAبا Visual Basic) VB) تفاوت دارد. اگر چه این دو شباهاتهایی هم با هم دارند ولی کاربردهای آنها متفاوت است. مهارت در VB به معنای مهارت در VBA نمی باشد اگر چه کار را برای یادگیری و پیشرفت در VBA هموار می کند. از سوی دیگر هر قدر در نرم افزارهای آفیس مهارت بیشتری داشته باشد در VBA توانایی و مهارت بیشتری خواهید داشت.

The Rock بازدید : 177 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

 

آموزش پاورپوینت

 

نام کتاب :  آموزش پاورپوینت ۲۰۰۷ در هشت فصل

نویسنده : حسام الدین حاجیلو

زبان کتاب :  پارسی          

تعداد صفحه :  162

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  11,500 Kb

توضیحات :  این فایل آموزشی در سال تحصیلی ۸۹-۱۳۸۸ برای دانش آموزان سال دوم کاردانش رشته کامپیوتر و بر اساس استاندارد رایانه کار مقدماتی (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) تهیه و تولید شده است و در سیستم آموزشی فنی و حرفه ای دارای مشخصات زیر است :

شماره استاندارد (سازمان فنی و حـرفه ای کشـور) : ۴/۱/۲۴/۴۲-۳

شماره استاندارد (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) : ۱/۱/۱۵-ف،هـ

در طول تدریس واحد پاورپوینت به دانش آموزان در سال گذشته از این مجموعه استفاده شده است که نتیجه بسیار مطلوبی بدست آمد بنابراین دوستان فرهنگی شاغل در هنرستانها و موسسات آموزشی آزاد می توانند از این مجموعه برای سیستم آموزشی خود بهره گیرند.

The Rock بازدید : 32 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

 

آموزش تایپ

نام کتاب :  آموزش مهارت تایپ

نویسنده : نامشخص

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۳۳

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۲,۸۴۰   کیلوبایت

توضیحات : مهارت تایپ سریع و درست از هنرهای است که هر کاربر و علاقمند به رایانه آرزوی داشتن آن را دارد. این مهارت تنها در صورت داشتن دو فاکتور مهم تمرین بسیار و گذشت زمان قابل دستیاب است . حال با وجود یک آموزش مفید و راهنمایی که در امر یادگیری نقش بسزایی دارد، شما نیز می توانید از تایپیست های ماهر و چیره دستی باشید.

The Rock بازدید : 22 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

 

اکسل

 

نام کتاب :  معرفی توابع ریاضی و مثلثات در اکسل

نویسنده : بهرام صمدیان

زبان کتاب :فارسی

تعداد صفحه :  ۲۰

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۲۶۸  Kb

توضیحات :   در این کتاب توابع آماری نرم افزار اکسل مورد بررسی قرار گرفته است. و از بیان توضیحات اضافی اجتناب شده و روش توضیح به نحوی میباشد که در عمل نیز بتوان از آن استفاده کرد . مطالب کتاب برای افرادی که با اکسل آشنایی دارند و با این نرم افزار کار میکنند مهم و کاربردی می باشد و به راحتی میتواننداز مطالب این کتاب استفاده نمایند .

The Rock بازدید : 26 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

 

ورد 2007

 

نام کتاب :  آموزش تصویری ورد ۲۰۰۷

نویسنده : نامشخص

زبان کتاب :  فارسی

تعداد صفحه :  ۴۸

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : ۲,۱۹۸ Kb

توضیحات :  در این کتاب الکترونیکی با نکته ها و شیوه های کار با نرم افزار ورد ۲۰۰۷ را خواهید آموخت. این کتاب که با فرمت PDF می باشد، بصورت تصویری به تمامی نکات مربوط به کار با این برنامه را به شما آموزش می دهد. در صورتی که آشنایی چندانی با این برنامه ندارید، با خواندن این کتاب الکترونیکی با چگونگی کار با این برنامه آشنا خواهید شد و می توانید به آسانی از آن استفاده نمائید.

The Rock بازدید : 23 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

 

ms onenote

 

نام کتاب :  آموزش تصویری Microsoft OneNote 2007

نویسنده :  سید ایوب کوکبی

زبان کتاب :فارسی

تعداد صفحه :  ۴۰

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : ۱,۰۰۰ Kb

توضیحات :  Microsoft OneNote 2007 یکی از نرم افزار های قدرتمند شرکت مایکروسافت در زمینه یادداشت برداری است با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواخید بود هرگونه محتوایی اعم از متن -تصاویر – ویدیو – صدا و …. را در دفترچه خود وارد کنید به عبارتی این نرم افزار یک دفترچه یادداشت مالتی مدیا برای شما خواهد بود. این کتاب مناسب برای افرادی است که قصد دارند نرم افزار Microsoft OneNote 2007 را به صورت سریع بیاموزند. این کتاب در فرمت PDF تهیه شده است و تا حد امکان سعی شده است مطالب به صورت ساده و روان آموزش داده شود و از زیاده گویی پرهیز شده است. با امید به اینکه این کتاب راهنمایی خوب برای شروع به کار با این نرم افزار قدرتمند باشد .

The Rock بازدید : 112 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

 

آموزش ورد

 

نام کتاب :  آموزش فرمول نویسی در ورد

نویسنده : مرتضی سرگلزائی

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  فارسی

تعداد صفحه :  ۱۸

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : ۱,۲۹۸ Kb

توضیحات :  یکی از مهمترین انتظارات کاربران از یک برنامه واژه پرداز، امکان فرمول نویسی است که قابلیت درج فرمولهایی شامل کسر، رادیکال، اندیس و.. از آن جمله است. به همین منظور شرکت ماکروسافت برنامه ای را تحت عنوان Equation تهیه و در بسته Office خود قرار داده است که این کتاب الکترونیکی به آموزش نحوه استفاده از آن پرداخته است.

The Rock بازدید : 19 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

 

آموزش تایپ فارسی

 

نام کتاب :  آموزش تایپ فارسی

نویسنده : نامشخص

زبان کتاب :فارسی

تعداد صفحه :  ۲۲

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : ۱,۲۷۴ Kb

توضیحات :  مهارت تایپ سریع و درست از هنرهای است که هر کاربر و علاقمند به رایانه آرزوی داشتن آن را دارد. این مهارت تنها در صورت داشتن دو فاکتور مهم تمرین بسیار و گذشت زمان قابل دستیاب است . حال با وجود یک آموزش مفید و راهنمایی که در امر یادگیری نقش بسزایی دارد، شما نیز می توانید از تایپیست های ماهر و چیره دستی باشید. برای شما دوستان کتاب الکترونیکی با فرمت PDF آماده کرده ام و امیدوارد که بتوانید با این آموزش فاکتور زمان را بسیار سریعتر از آن چه که معمول است بگذرانید.

The Rock بازدید : 134 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

 

آموزش اکسس

 

نام کتاب :  آموزش مقدماتی اکسس

نویسنده :  زین الدین توکلی

زبان کتاب :فارسی

تعداد صفحه :  ۳۴

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : ۳۱۶Kb

توضیحات : اکسس چیست؟ اکسس نرم افزاری است برای ایجاد بانک های اطلاعاتی رابطه ایی که میتوانند
برای استفاده در برنامه های مختلف یا سایت ها مورد استفاده قرار
بگیرند. پسوند فایل های اکسس mdb است که مخفف Microsoft DataBase می باشد. اکسس برنامه ای است از مجموعه فوق العاده قدرتمند   Office. بانکهای اطلاعاتی امکان گردآوری انواع اطلاعات را برای ذخیره سازی ،جستجو و بازیابی فراهم می کند. در این کتاب به طور مقدماتی به کلیات و محیط اکسس آشنا میشوید.

The Rock بازدید : 43 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

 

ارائه مطالب

 

نام کتاب :  بخش هفتم مهارت هفتگانه ICDL -  اینترنت

نویسنده : نامشخص

زبان کتاب :  فارسی

تعداد صفحه :  ۳۳

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۵۶۵  Kb

توضیحات :  در سال ۱۹۹۵ ، انجمن جوامع حرفهای انفورماتیک اروپا (CEPIS) یک گروه ویژه تحت حمایت مالی اتحادیه اروپا ایجاد کرد که هدف آن، دستیابی به روشی برای ارتقای سطح مهارتهای IT در سراسر اروپا بود .این گروه ویژه در سال ۹۵ و اوایل ۹۶ ، آزمونهای آزمایشی، برگزار کردند تا اینکه سرانجام در آگوست سال۱۹۹۶ ، گواهینامه اروپایی راهبری کامپیوتر (ECDL) در سوئد ارائه و به تدریج در سراسر اروپا و سپس در سطح بینالمللی مطرح شد . برنامه ECDL/ICDLتوسط بنیاد ECDL-F ECDL در سطح جهانی اداره میشود .این بنیاد که در سال ۱۹۹۷ تاسیس شد، سازمانی غیرانتفاعی است که وظیفه آن بهبود، گسترش و تصدیق مهارتهای کامپیوتری و دانش IT است . در حال حاضر ICDL به مدرک استانداردی تبدیل شده که در کشورهای غیراروپایی کاربرد دارد و برنامه درسی آن مشابه دروس ECDL است .بنیاد گواهینامه اروپایی راهبری کامپیوتر، برنامه درسی را تعیین کرده و آن را دائما به روز رسانی میکند تا اطمینان حاصل شود که دروس آن با دنیای کار و پیشرفتهای انجام شده در زمینه فناوری، هماهنگ است . میزان پذیرش ICDL در کشورها، به طور روز افزونی در حال رشد است و در حال حاضر بسیاری از افراد و شرکتها، این گواهینامه را معیاری برای سنجش مهارتهای کامپیوتری میدانند .سازمانهای حمایت کننده ازICDL ، در بخش وسیعی از صنعت و دانشگاه فعالیت میکنند .علاوه بر آن، این گواهینامه مورد حمایت اتحادیه اروپاست که استانداردها و سطح کیفیت را در سراسر اروپا تضمین می کند .مهارت های هفتگانه ICDL شامل موارد زیر است :

 ۱ -مفاهیم اساسی تئوری IT

2 -  مقدمه ای بر ویندوز – استفاده و مدیریت فایلها

۳ -  واژه پردازی ، مقدمه ای بر WORD مایکروسافت 

WORD مایکروسافت – سطح متوسط 

WORD مایکروسافت – سطح پیشرفته

۴ -  مقدمه ای بر صفحات گسترده EXCEL مایکروسافت

EXCEL مایکروسافت – سطح متوسط

EXCEL مایکروسافت – سطح پیشرفته

۵ -   پایگاههای داده ، مقدمه ای بر ACCESS مایکروساقت

۶ -   ابزار معرفی و نمایش ، مقدمه ای بر POWER POINT مایکروسافت

 POWER POINT مایکروسافت – سطح پیشرفته

۷ -  خدمات اطلاعاتی شبکه – اینترنت و پست الکترونیک

درباره ICDL ,
The Rock بازدید : 90 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

 

کتاب آموزش نرم افزار word

نام کتاب : آموزش کار با نرم افزار Word

نویسنده :  امین مهدی پور

زبان کتاب :  فارسی

تعداد صفحه : ۶۳

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : ۵۴۷ Kb

توضیحات : در این کتاب، شما با اصول کار با ورد، اصول و قوانین تایپ، مکاتبات اداری و بازرگانی، قوانین تایپ  فارسی، منوها و ابزار ورد، کار با الگو ها، تنظیمات صفحه، انواع پاراگراف و قالب بندی، چاپ پرونده، کار با کناره ها و سایه ها ، ایجاد جداول و نکته های بسیار دیگر آشنا خواهید شد.

The Rock بازدید : 22 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

 

ICDL

 

نام کتاب :  بخش پنجم مهارت هفتگانه ICDL -  پایگاه داده

نویسنده : نامشخص

زبان کتاب :  فارسی

تعداد صفحه :  ۳۰

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۴۱۸  Kb

توضیحات :  در سال ۱۹۹۵ ، انجمن جوامع حرفهای انفورماتیک اروپا (CEPIS) یک گروه ویژه تحت حمایت مالی اتحادیه اروپا ایجاد کرد که هدف آن، دستیابی به روشی برای ارتقای سطح مهارتهای IT در سراسر اروپا بود .این گروه ویژه در سال ۹۵ و اوایل ۹۶ ، آزمونهای آزمایشی، برگزار کردند تا اینکه سرانجام در آگوست سال۱۹۹۶ ، گواهینامه اروپایی راهبری کامپیوتر (ECDL) در سوئد ارائه و به تدریج در سراسر اروپا و سپس در سطح بینالمللی مطرح شد . برنامه ECDL/ICDLتوسط بنیاد ECDL-F ECDL در سطح جهانی اداره میشود .این بنیاد که در سال ۱۹۹۷ تاسیس شد، سازمانی غیرانتفاعی است که وظیفه آن بهبود، گسترش و تصدیق مهارتهای کامپیوتری و دانش IT است . در حال حاضر ICDL به مدرک استانداردی تبدیل شده که در کشورهای غیراروپایی کاربرد دارد و برنامه درسی آن مشابه دروس ECDL است .بنیاد گواهینامه اروپایی راهبری کامپیوتر، برنامه درسی را تعیین کرده و آن را دائما به روز رسانی میکند تا اطمینان حاصل شود که دروس آن با دنیای کار و پیشرفتهای انجام شده در زمینه فناوری، هماهنگ است . میزان پذیرش ICDL در کشورها، به طور روز افزونی در حال رشد است و در حال حاضر بسیاری از افراد و شرکتها، این گواهینامه را معیاری برای سنجش مهارتهای کامپیوتری میدانند .سازمانهای حمایت کننده ازICDL ، در بخش وسیعی از صنعت و دانشگاه فعالیت میکنند .علاوه بر آن، این گواهینامه مورد حمایت اتحادیه اروپاست که استانداردها و سطح کیفیت را در سراسر اروپا تضمین می کند .مهارت های هفتگانه ICDL شامل موارد زیر است :

 ۱ -مفاهیم اساسی تئوری IT

2 -  مقدمه ای بر ویندوز – استفاده و مدیریت فایلها

۳ -  واژه پردازی ، مقدمه ای بر WORD مایکروسافت

 WORD مایکروسافت – سطح متوسط

 WORD مایکروسافت – سطح پیشرفته

۴ -  مقدمه ای بر صفحات گسترده EXCEL مایکروسافت

EXCEL مایکروسافت – سطح متوسط

EXCEL مایکروسافت – سطح پیشرفته

۵ -   پایگاههای داده ، مقدمه ای بر ACCESS مایکروساقت

۶ -   ابزار معرفی و نمایش ، مقدمه ای بر POWER POINT مایکروسافت

 POWER POINT مایکروسافت – سطح پیشرفته

۷ -  خدمات اطلاعاتی شبکه – اینترنت و پست الکترونیک

درباره ICDL ,
The Rock بازدید : 22 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

 

ارائه مطالب

 

نام کتاب :  بخش ششم مهارت هفتگانه ICDL -  عرضه  مطالب

نویسنده : نامشخص

زبان کتاب :  فارسی

تعداد صفحه :  ۳۰

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۵۳۸  Kb

توضیحات :  در سال ۱۹۹۵ ، انجمن جوامع حرفهای انفورماتیک اروپا (CEPIS) یک گروه ویژه تحت حمایت مالی اتحادیه اروپا ایجاد کرد که هدف آن، دستیابی به روشی برای ارتقای سطح مهارتهای IT در سراسر اروپا بود .این گروه ویژه در سال ۹۵ و اوایل ۹۶ ، آزمونهای آزمایشی، برگزار کردند تا اینکه سرانجام در آگوست سال۱۹۹۶ ، گواهینامه اروپایی راهبری کامپیوتر (ECDL) در سوئد ارائه و به تدریج در سراسر اروپا و سپس در سطح بینالمللی مطرح شد . برنامه ECDL/ICDLتوسط بنیاد ECDL-F ECDL در سطح جهانی اداره میشود .این بنیاد که در سال ۱۹۹۷ تاسیس شد، سازمانی غیرانتفاعی است که وظیفه آن بهبود، گسترش و تصدیق مهارتهای کامپیوتری و دانش IT است . در حال حاضر ICDL به مدرک استانداردی تبدیل شده که در کشورهای غیراروپایی کاربرد دارد و برنامه درسی آن مشابه دروس ECDL است .بنیاد گواهینامه اروپایی راهبری کامپیوتر، برنامه درسی را تعیین کرده و آن را دائما به روز رسانی میکند تا اطمینان حاصل شود که دروس آن با دنیای کار و پیشرفتهای انجام شده در زمینه فناوری، هماهنگ است . میزان پذیرش ICDL در کشورها، به طور روز افزونی در حال رشد است و در حال حاضر بسیاری از افراد و شرکتها، این گواهینامه را معیاری برای سنجش مهارتهای کامپیوتری میدانند .سازمانهای حمایت کننده ازICDL ، در بخش وسیعی از صنعت و دانشگاه فعالیت میکنند .علاوه بر آن، این گواهینامه مورد حمایت اتحادیه اروپاست که استانداردها و سطح کیفیت را در سراسر
اروپا تضمین می کند .مهارت های هفتگانه
ICDL شامل موارد زیر است :

 ۱ -  مفاهیم اساسی تئوری IT

2 -  مقدمه ای بر ویندوز – استفاده و مدیریت فایلها

۳ -  واژه پردازی ، مقدمه ای بر WORD مایکروسافت

 WORD مایکروسافت – سطح متوسط

 WORD مایکروسافت – سطح پیشرفته

۴ -  مقدمه ای بر صفحات گسترده EXCEL مایکروسافت

EXCEL مایکروسافت – سطح متوسط

EXCEL مایکروسافت – سطح پیشرفته

۵ -   پایگاههای داده ، مقدمه ای بر ACCESS مایکروساقت

۶ -   ابزار معرفی و نمایش ، مقدمه ای بر POWER POINT مایکروسافت

 POWER POINT مایکروسافت – سطح پیشرفته

۷ -  خدمات اطلاعاتی شبکه – اینترنت و پست الکترونیک

درباره ICDL ,
The Rock بازدید : 26 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

 

icdl

 

نام کتاب :  بخش چهارم مهارت هفتگانه ICDL -
صفحه گسترده

نویسنده : نامشخص

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :فارسی

تعداد صفحه :  ۳۰

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : ۵۵۳  Kb

توضیحات :   در سال ۱۹۹۵ ، انجمن جوامع حرفهای انفورماتیک اروپا (CEPIS) یک گروه ویژه تحت حمایت مالی اتحادیه اروپا ایجاد کرد که هدف آن، دستیابی به روشی برای ارتقای سطح مهارتهای IT در سراسر اروپا بود .این گروه ویژه در سال ۹۵ و اوایل ۹۶ ، آزمونهای آزمایشی، برگزار کردند تا اینکه سرانجام در آگوست سال۱۹۹۶ ، گواهینامه اروپایی راهبری کامپیوتر (ECDL) در سوئد ارائه و به تدریج در سراسر اروپا و سپس در سطح بینالمللی مطرح شد . برنامه ECDL/ICDLتوسط بنیاد ECDL-F ECDL در سطح جهانی اداره میشود .این بنیاد که در سال ۱۹۹۷ تاسیس شد، سازمانی غیرانتفاعی است که وظیفه آن بهبود، گسترش و تصدیق مهارتهای کامپیوتری و دانش IT است . در حال حاضر ICDL به مدرک استانداردی تبدیل شده که در کشورهای غیراروپایی کاربرد دارد و برنامه درسی آن مشابه دروس ECDL است .بنیاد گواهینامه اروپایی راهبری کامپیوتر، برنامه درسی را تعیین کرده و آن را دائما به روز رسانی میکند تا اطمینان حاصل شود که دروس آن با دنیای کار و پیشرفتهای انجام شده در زمینه فناوری، هماهنگ است . میزان پذیرش ICDL در کشورها، به طور روز افزونی در حال رشد است و در حال حاضر بسیاری از افراد و شرکتها، این گواهینامه را معیاری برای سنجش مهارتهای کامپیوتری میدانند .سازمانهای حمایت کننده ازICDL ، در بخش وسیعی از صنعت و دانشگاه فعالیت میکنند .علاوه بر آن، این گواهینامه مورد حمایت اتحادیه اروپاست که استانداردها و سطح کیفیت را در سراسر اروپا تضمین می کند .مهارت های هفتگانه ICDL شامل موارد زیر است :

 ۱ -  مفاهیم اساسی تئوری IT

2 -  مقدمه ای بر ویندوز – استفاده و مدیریت فایلها

۳ -  واژه پردازی ، مقدمه ای بر WORD مایکروسافت

 WORD مایکروسافت – سطح متوسط

 WORD مایکروسافت – سطح پیشرفته

۴ -  مقدمه ای بر صفحات گسترده EXCEL مایکروسافت

EXCEL مایکروسافت – سطح متوسط

EXCEL مایکروسافت – سطح پیشرفته

۵ -   پایگاههای داده ، مقدمه ای بر ACCESS مایکروساقت

۶ -   ابزار معرفی و نمایش ، مقدمه ای بر POWER POINT مایکروسافت

 POWER POINT مایکروسافت – سطح پیشرفته

۷ -  خدمات اطلاعاتی شبکه – اینترنت و پست الکترونیک

The Rock بازدید : 148 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

 

بخش دوم مهارت هفتگانه icdl

 

نام کتاب :  بخش دوم مهارت هفتگانه ICDL - استفاده از
کامپیوتر و مدیریت فایلها

نویسنده :  پارس بوک

 

زبان کتاب :فارسی

تعداد صفحه :  ۴۳

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : ۷۷۹Kb

توضیحات :  در سال ۱۹۹۵ ، انجمن جوامع حرفهای انفورماتیک اروپا (CEPIS) یک گروه ویژه تحت حمایت مالی اتحادیه اروپا ایجاد کرد که هدف آن، دستیابی به روشی برای ارتقای سطح مهارتهای IT در سراسر اروپا بود .این گروه ویژه در سال ۹۵ و اوایل ۹۶ ، آزمونهای آزمایشی، برگزار کردند تا اینکه سرانجام در آگوست سال۱۹۹۶ ، گواهینامه اروپایی راهبری کامپیوتر (ECDL) در سوئد ارائه و به تدریج در سراسر اروپا و سپس در سطح بینالمللی مطرح شد . برنامه ECDL/ICDLتوسط بنیاد ECDL-F ECDL در سطح جهانی اداره میشود .این بنیاد که در سال ۱۹۹۷ تاسیس شد، سازمانی غیرانتفاعی است که وظیفه آن بهبود، گسترش و تصدیق مهارتهای کامپیوتری و دانش IT است . در حال حاضر ICDL به مدرک استانداردی تبدیل شده که در کشورهای غیراروپایی کاربرد دارد و برنامه درسی آن مشابه دروس ECDL است .بنیاد گواهینامه اروپایی راهبری کامپیوتر، برنامه درسی را تعیین کرده و آن را دائما به روز رسانی میکند تا اطمینان حاصل شود که دروس آن با دنیای کار و پیشرفت های انجام شده در زمینه فناوری، هماهنگ است . میزان پذیرش ICDL در کشورها، به طور روز افزونی در حال رشد است و در حال حاضر بسیاری از افراد و شرکتها، این گواهینامه را معیاری برای سنجش مهارتهای کامپیوتری میدانند .سازمانهای حمایت کننده ازICDL ، در بخش وسیعی از صنعت و دانشگاه فعالیت
میکنند .علاوه بر آن، این گواهینامه مورد حمایت اتحادیه اروپاست که استانداردها و سطح کیفیت را در سراسر اروپا تضمین می کند .مهارت های هفتگانه
ICDL شامل موارد زیر است :

 ۱ -  مفاهیم اساسی تئوری IT

2 -  مقدمه ای بر ویندوز – استفاده و مدیریت فایلها

۳ -  واژه پردازی ، مقدمه ای بر WORD مایکروسافت

 WORD مایکروسافت – سطح متوسط

 WORD مایکروسافت – سطح پیشرفته

۴ -  مقدمه ای بر صفحات گسترده EXCEL مایکروسافت

EXCEL مایکروسافت – سطح متوسط

EXCEL مایکروسافت – سطح پیشرفته

۵ -   پایگاههای داده ، مقدمه ای بر ACCESS مایکروساقت

۶ -   ابزار معرفی و نمایش ، مقدمه ای بر POWER POINT مایکروسافت

 POWER POINT مایکروسافت – سطح پیشرفته

۷ -  خدمات اطلاعاتی شبکه – اینترنت و پست الکترونیک

درباره ICDL ,
The Rock بازدید : 19 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

 

icdl

 

نام کتاب :  بخش سوم مهارت هفتگانهICDL
- واژه پردازی

نویسنده : نامشخص

زبان کتاب :  فارسی

تعداد صفحه :  ۳۸

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : ۷۱۳ Kb

توضیحات :   در سال ۱۹۹۵ ، انجمن جوامع حرفهای انفورماتیک اروپا (CEPIS) یک گروه ویژه تحت حمایت مالی اتحادیه اروپا ایجاد کرد که هدف آن، دستیابی به روشی برای ارتقای سطح مهارتهای IT در سراسر اروپا بود .این گروه ویژه در سال ۹۵ و اوایل ۹۶ ، آزمونهای آزمایشی، برگزار کردند تا اینکه سرانجام در آگوست سال۱۹۹۶ ، گواهینامه اروپایی راهبری کامپیوتر (ECDL) در سوئد ارائه و به تدریج در سراسر اروپا و سپس در سطح بینالمللی مطرح شد . برنامه ECDL/ICDLتوسط بنیاد ECDL-F ECDL در سطح جهانی اداره میشود .این بنیاد که در سال ۱۹۹۷ تاسیس شد، سازمانی غیرانتفاعی است که وظیفه آن بهبود، گسترش و تصدیق مهارتهای کامپیوتری و دانش IT است . در حال حاضر ICDL به مدرک استانداردی تبدیل شده که در کشورهای غیراروپایی کاربرد دارد و برنامه درسی آن مشابه دروس ECDL است .بنیاد گواهینامه اروپایی راهبری کامپیوتر، برنامه درسی را تعیین کرده و آن را دائما به روز رسانی میکند تا اطمینان حاصل شود که دروس آن با دنیای کار و پیشرفتهای انجام شده در زمینه فناوری، هماهنگ است . میزان پذیرش ICDL در کشورها، به طور روز افزونی در حال رشد است و در حال حاضر بسیاری از افراد و شرکتها، این گواهینامه را معیاری برای سنجش مهارتهای کامپیوتری میدانند .سازمانهای حمایت کننده ازICDL ، در بخش وسیعی از صنعت و دانشگاه فعالیت میکنند .علاوه بر آن، این گواهینامه مورد حمایت اتحادیه اروپاست که استانداردها و سطح کیفیت را در سراسر اروپا تضمین می کند .مهارت های هفتگانه ICDL شامل موارد زیر است :

 ۱ -  مفاهیم اساسی تئوری IT

2 -  مقدمه ای بر ویندوز – استفاده و مدیریت فایلها

۳ -  واژه پردازی ، مقدمه ای بر WORD مایکروسافت

 WORD مایکروسافت – سطح متوسط

 WORD مایکروسافت – سطح پیشرفته

۴ -  مقدمه ای بر صفحات گسترده EXCEL مایکروسافت

EXCEL مایکروسافت – سطح متوسط

EXCEL مایکروسافت – سطح پیشرفته

۵ -   پایگاههای داده ، مقدمه ای بر ACCESS مایکروساقت

۶ -   ابزار معرفی و نمایش ، مقدمه ای بر POWER POINT مایکروسافت

 POWER POINT مایکروسافت – سطح پیشرفته

۷ -  خدمات اطلاعاتی شبکه – اینترنت و پست الکترونیک

The Rock بازدید : 24 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

 

مهارت هفتگانه ICDL

 

نام کتاب :  بخش اول مهارت هفتگانه ICDL  - مفاهیم اساسی تئوری IT

نویسنده :  پارس بوک

زبان کتاب :فارسی

تعداد صفحه :  ۵۳

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : ۸۳۷  Kb

توضیحات : در سال ۱۹۹۵ ، انجمن جوامع حرفهایانفورماتیک اروپا (CEPIS) یک گروه ویژه تحت حمایت مالی اتحادیه اروپاایجاد کرد که هدف آن، دستیابی به روشی برای ارتقای سطح مهارتهای IT درسراسر اروپا بود .این گروه ویژه در سال ۹۵ و اوایل ۹۶ ، آزمونهای آزمایشی،برگزار کردند تا اینکه سرانجام در آگوست سال۱۹۹۶ ، گواهینامه اروپایی راهبری کامپیوتر (ECDL) در سوئد ارائه و به تدریج در سراسر اروپا و سپس درسطح بین المللی مطرح شد . برنامه ECDL/ICDLتوسط بنیادECDL-F ECDL در سطح جهانی اداره می شود .این بنیاد که در سال ۱۹۹۷ تاسیس شد، سازمانی غیرانتفاعی است که وظیفه آن بهبود، گسترش و تصدیق مهارت های کامپیوتری ودانش IT است . در حال حاضر ICDL به مدرک استانداردی تبدیل شده که درکشورهای غیراروپایی کاربرد دارد و برنامه درسی آن مشابه دروس ECDL است .بنیاد گواهینامه اروپایی راهبری کامپیوتر، برنامه درسی را تعیین کرده وآن را دائما به روز رسانی میکند تا اطمینان حاصل شود که دروس آن با دنیایکار و پیشرفت های انجام شده در زمینه فناوری، هماهنگ است . میزان پذیرش ICDL در کشورها، به طور روز افزونی در حال رشد است و در حال حاضر بسیاریاز افراد و شرکتها، این گواهینامه را معیاری برای سنجش مهارتهای کامپیوتریمیدانند. سازمانهای حمایت کننده ازICDL ، در بخش وسیعی از صنعت و دانشگاه فعالیت میکنند .علاوه بر آن، این گواهینامه مورد حمایت اتحادیه اروپاست کهاستانداردها و سطح کیفیت را در سراسر اروپا تضمین می کند .مهارت های هفتگانه ICDL شامل موارد زیر است :

۱ - مفاهیم اساسی تئوری IT
2 - مقدمه ای بر ویندوز – استفاده و مدیریت فایلها
۳ - واژه پردازی ، مقدمه ای بر WORD مایکروسافت
 WORD
مایکروسافت – سطح متوسط
 WORD
مایکروسافت – سطح پیشرفته
۴ - مقدمه ای بر صفحات گسترده EXCEL مایکروسافت
EXCEL
مایکروسافت – سطح متوسط
EXCEL
مایکروسافت – سطح پیشرفته
۵ -  پایگاههای داده ، مقدمه ای بر ACCESS مایکروساقت
۶ –  ابزار معرفی و نمایش ، مقدمه ای بر POWER POINT مایکروسافت
 POWER POINT
مایکروسافت – سطح پیشرفته
۷ - خدمات اطلاعاتی شبکه – اینترنت و پست الکترونیک

درباره ICDL ,
The Rock بازدید : 50 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)
واژگان ضروری تافل

نام کتاب : ترجمه لغات مشکل درسهای کتاب واژگان ضروری تافل

نویسنده : محمد علیجانی

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۱۸۸

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۲,۶۴۰   کیلوبایت

توضیحات :  کتاب مورد نظر از منابع اصلی آزمونهای زبان تافل – آیتلس – جی آر ای – MCHE و … میباشد. به علت اینکه خود کتاب فاقد فهرست است لذا فهرستی به کتاب بر حسب شماره درس و صفحه مورد نظر درس مربوطه به کتاب اضافه شده است. کلماتی که ترجمه شده اند به صورت رنگی ( و به رنگ زرد ) برجسته شده اند به غیر از واژگان اصلی درس . معنی لغات ترجمه شده به صورت برچسب کنار آن آمده است ( به غیر از حالاتی که در آن فضای کافی برای برچسب لغات در کنار واژگان مربوطه نبوده باشد که در آن صورت معنی واژه در کنار سطر مربوط به آن آمده است ) برای دیدن معانی لغات کافی است موس را روی برچسب ببرید تا معنی واژه مورد نظر ظاهر شود . از مزایای این اثر این است که معنی واژگان به صورت مستقیم قابل مشاهده نیست این ویژگی به فرد مطالعه کننده این امکان را میدهد تا خود از توانایی خویش استفاده نموده و در صورت نیاز به معنی واژه مورد نظر مراجعه کند. در دروس اول تا پنجم تقریبا حدود ۴۰ درصد لغات هر درس ترجمه شده اند . در حالی که برای دروس دهم تا پانزدهم این مقدار به حدود ۶۵ درصد افزایش یافته است . از درس پانزدهم تا آخر به طور تقریبی حدود ۴۰ درصد لغات هر درس با معانی آن آمده است. در آخر ذکر این نکته لازم است که هیچ اثری بی عیب نیست . یشاپیش از وجود چنین ایراداتی پوزش میطلبم.

The Rock بازدید : 41 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)
 واژه نامه زرین انگلیسی به فارسی

نام کتاب :  واژه نامه انگلیسی به فارسی زرین‎

نویسنده : مجتبی شیرپور

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۱۴۷

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۱,۶۴۰   کیلوبایت

توضیحات :  این کتاب شامل کلیه لغات انگلیسی از اول راهنمایی تا پیش دانشگاهی بوده و شامل ۱۴۷ صفحه میباشد. این کتاب در سال ۸۶ چاپ شده بود که در حال حاضر نسخه الکترونیکی آن از طرف مولف برای سایت پارس بوک ارسال شده است.

The Rock بازدید : 760 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)
آموزش زبان کردی ‎

نام کتاب :  آموزش کامل زبان کردی لهجه سورانی

نویسنده : محمدسینا احمدی

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۱۰۵

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۵,۴۵۰   کیلوبایت

توضیحات : متاسفانه در شرایط کنونی خلاء های بسیاری به نسبت زبان های غیر فارسی ،خصوصا زبان کردی، در ایران دیده می شود. لذا لزوم وجود منابعی آموزشی در این زمینه به راحتی قابل لمس است. نویسنده ،اثر خود را به صورت رایگان و الکترونیکی و در چندین نسخه در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.این اثر اهداف خود که در آن به خوبی بدان ها اشاره شده است را در دراز مدت و با انتشار نسخه های متوالی و کامل تر دنبال می کند. امیدواریم خوانندگان محترم در نظر داشته باشند که فرد فرد آنها می توانند در ارتقا و بهبود مطالب آن نقش داشته باشند.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 53
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 107
  • بازدید ماه : 314
  • بازدید سال : 1,670
  • بازدید کلی : 14,081