loading...
دانلود رایگان کتاب
The Rock بازدید : 370 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

 

برنامه نویسی اکسل ‎

نام کتاب : آموزش برنامه نویسی ویژوال بیسیک در محیط اکسل

نویسنده : وحید ابراهیمی

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۳۶

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۱,۱۱۰   کیلوبایت

توضیحات :  VBA  که مخفف عبارت Visual Basic For Applications یک زبان برنامه‌نویسی است که توسط شرکت نرم افزاری مایکروسافت طراحی شده است.  VBA در Excel و سایر نرم افزارهای آفیس گنجانده شده است. روباتی را در نظر بگیرید که تسلط کافی بر اکسل دارد و قدرت محاسباتی بالا داشته و اکسل را با دقت و سرعت تمام انجام می دهد. اگر  شما بخواهید این روبات بجای شما با اکسل کار کند می بایست لیست کارهایی را که در نظر دارید، تهیه کرده  و بصورت کدهای خاصی درآورده و به روبات بدهید. روبات نیز دستورات شما را به ترتیب انجام می دهد.  VBA نیز مانند همین مثال عمل می کند. درواقع VBAزبان خاصی (زبان کد نویسی) برای ارتباط با اکسل است   VBAبا Visual Basic) VB) تفاوت دارد. اگر چه این دو شباهاتهایی هم با هم دارند ولی کاربردهای آنها متفاوت است. مهارت در VB به معنای مهارت در VBA نمی باشد اگر چه کار را برای یادگیری و پیشرفت در VBA هموار می کند. از سوی دیگر هر قدر در نرم افزارهای آفیس مهارت بیشتری داشته باشد در VBA توانایی و مهارت بیشتری خواهید داشت.

The Rock بازدید : 177 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

 

آموزش پاورپوینت

 

نام کتاب :  آموزش پاورپوینت ۲۰۰۷ در هشت فصل

نویسنده : حسام الدین حاجیلو

زبان کتاب :  پارسی          

تعداد صفحه :  162

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  11,500 Kb

توضیحات :  این فایل آموزشی در سال تحصیلی ۸۹-۱۳۸۸ برای دانش آموزان سال دوم کاردانش رشته کامپیوتر و بر اساس استاندارد رایانه کار مقدماتی (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) تهیه و تولید شده است و در سیستم آموزشی فنی و حرفه ای دارای مشخصات زیر است :

شماره استاندارد (سازمان فنی و حـرفه ای کشـور) : ۴/۱/۲۴/۴۲-۳

شماره استاندارد (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) : ۱/۱/۱۵-ف،هـ

در طول تدریس واحد پاورپوینت به دانش آموزان در سال گذشته از این مجموعه استفاده شده است که نتیجه بسیار مطلوبی بدست آمد بنابراین دوستان فرهنگی شاغل در هنرستانها و موسسات آموزشی آزاد می توانند از این مجموعه برای سیستم آموزشی خود بهره گیرند.

The Rock بازدید : 33 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

 

آموزش تایپ

نام کتاب :  آموزش مهارت تایپ

نویسنده : نامشخص

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۳۳

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۲,۸۴۰   کیلوبایت

توضیحات : مهارت تایپ سریع و درست از هنرهای است که هر کاربر و علاقمند به رایانه آرزوی داشتن آن را دارد. این مهارت تنها در صورت داشتن دو فاکتور مهم تمرین بسیار و گذشت زمان قابل دستیاب است . حال با وجود یک آموزش مفید و راهنمایی که در امر یادگیری نقش بسزایی دارد، شما نیز می توانید از تایپیست های ماهر و چیره دستی باشید.

The Rock بازدید : 23 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

 

اکسل

 

نام کتاب :  معرفی توابع ریاضی و مثلثات در اکسل

نویسنده : بهرام صمدیان

زبان کتاب :فارسی

تعداد صفحه :  ۲۰

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۲۶۸  Kb

توضیحات :   در این کتاب توابع آماری نرم افزار اکسل مورد بررسی قرار گرفته است. و از بیان توضیحات اضافی اجتناب شده و روش توضیح به نحوی میباشد که در عمل نیز بتوان از آن استفاده کرد . مطالب کتاب برای افرادی که با اکسل آشنایی دارند و با این نرم افزار کار میکنند مهم و کاربردی می باشد و به راحتی میتواننداز مطالب این کتاب استفاده نمایند .

The Rock بازدید : 26 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

 

ورد 2007

 

نام کتاب :  آموزش تصویری ورد ۲۰۰۷

نویسنده : نامشخص

زبان کتاب :  فارسی

تعداد صفحه :  ۴۸

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : ۲,۱۹۸ Kb

توضیحات :  در این کتاب الکترونیکی با نکته ها و شیوه های کار با نرم افزار ورد ۲۰۰۷ را خواهید آموخت. این کتاب که با فرمت PDF می باشد، بصورت تصویری به تمامی نکات مربوط به کار با این برنامه را به شما آموزش می دهد. در صورتی که آشنایی چندانی با این برنامه ندارید، با خواندن این کتاب الکترونیکی با چگونگی کار با این برنامه آشنا خواهید شد و می توانید به آسانی از آن استفاده نمائید.

The Rock بازدید : 23 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

 

ms onenote

 

نام کتاب :  آموزش تصویری Microsoft OneNote 2007

نویسنده :  سید ایوب کوکبی

زبان کتاب :فارسی

تعداد صفحه :  ۴۰

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : ۱,۰۰۰ Kb

توضیحات :  Microsoft OneNote 2007 یکی از نرم افزار های قدرتمند شرکت مایکروسافت در زمینه یادداشت برداری است با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواخید بود هرگونه محتوایی اعم از متن -تصاویر – ویدیو – صدا و …. را در دفترچه خود وارد کنید به عبارتی این نرم افزار یک دفترچه یادداشت مالتی مدیا برای شما خواهد بود. این کتاب مناسب برای افرادی است که قصد دارند نرم افزار Microsoft OneNote 2007 را به صورت سریع بیاموزند. این کتاب در فرمت PDF تهیه شده است و تا حد امکان سعی شده است مطالب به صورت ساده و روان آموزش داده شود و از زیاده گویی پرهیز شده است. با امید به اینکه این کتاب راهنمایی خوب برای شروع به کار با این نرم افزار قدرتمند باشد .

The Rock بازدید : 112 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

 

آموزش ورد

 

نام کتاب :  آموزش فرمول نویسی در ورد

نویسنده : مرتضی سرگلزائی

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  فارسی

تعداد صفحه :  ۱۸

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : ۱,۲۹۸ Kb

توضیحات :  یکی از مهمترین انتظارات کاربران از یک برنامه واژه پرداز، امکان فرمول نویسی است که قابلیت درج فرمولهایی شامل کسر، رادیکال، اندیس و.. از آن جمله است. به همین منظور شرکت ماکروسافت برنامه ای را تحت عنوان Equation تهیه و در بسته Office خود قرار داده است که این کتاب الکترونیکی به آموزش نحوه استفاده از آن پرداخته است.

The Rock بازدید : 19 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

 

آموزش تایپ فارسی

 

نام کتاب :  آموزش تایپ فارسی

نویسنده : نامشخص

زبان کتاب :فارسی

تعداد صفحه :  ۲۲

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : ۱,۲۷۴ Kb

توضیحات :  مهارت تایپ سریع و درست از هنرهای است که هر کاربر و علاقمند به رایانه آرزوی داشتن آن را دارد. این مهارت تنها در صورت داشتن دو فاکتور مهم تمرین بسیار و گذشت زمان قابل دستیاب است . حال با وجود یک آموزش مفید و راهنمایی که در امر یادگیری نقش بسزایی دارد، شما نیز می توانید از تایپیست های ماهر و چیره دستی باشید. برای شما دوستان کتاب الکترونیکی با فرمت PDF آماده کرده ام و امیدوارد که بتوانید با این آموزش فاکتور زمان را بسیار سریعتر از آن چه که معمول است بگذرانید.

The Rock بازدید : 134 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

 

آموزش اکسس

 

نام کتاب :  آموزش مقدماتی اکسس

نویسنده :  زین الدین توکلی

زبان کتاب :فارسی

تعداد صفحه :  ۳۴

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : ۳۱۶Kb

توضیحات : اکسس چیست؟ اکسس نرم افزاری است برای ایجاد بانک های اطلاعاتی رابطه ایی که میتوانند
برای استفاده در برنامه های مختلف یا سایت ها مورد استفاده قرار
بگیرند. پسوند فایل های اکسس mdb است که مخفف Microsoft DataBase می باشد. اکسس برنامه ای است از مجموعه فوق العاده قدرتمند   Office. بانکهای اطلاعاتی امکان گردآوری انواع اطلاعات را برای ذخیره سازی ،جستجو و بازیابی فراهم می کند. در این کتاب به طور مقدماتی به کلیات و محیط اکسس آشنا میشوید.

The Rock بازدید : 90 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

 

کتاب آموزش نرم افزار word

نام کتاب : آموزش کار با نرم افزار Word

نویسنده :  امین مهدی پور

زبان کتاب :  فارسی

تعداد صفحه : ۶۳

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : ۵۴۷ Kb

توضیحات : در این کتاب، شما با اصول کار با ورد، اصول و قوانین تایپ، مکاتبات اداری و بازرگانی، قوانین تایپ  فارسی، منوها و ابزار ورد، کار با الگو ها، تنظیمات صفحه، انواع پاراگراف و قالب بندی، چاپ پرونده، کار با کناره ها و سایه ها ، ایجاد جداول و نکته های بسیار دیگر آشنا خواهید شد.

The Rock بازدید : 26 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

 

icdl

 

نام کتاب :  بخش چهارم مهارت هفتگانه ICDL -
صفحه گسترده

نویسنده : نامشخص

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :فارسی

تعداد صفحه :  ۳۰

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : ۵۵۳  Kb

توضیحات :   در سال ۱۹۹۵ ، انجمن جوامع حرفهای انفورماتیک اروپا (CEPIS) یک گروه ویژه تحت حمایت مالی اتحادیه اروپا ایجاد کرد که هدف آن، دستیابی به روشی برای ارتقای سطح مهارتهای IT در سراسر اروپا بود .این گروه ویژه در سال ۹۵ و اوایل ۹۶ ، آزمونهای آزمایشی، برگزار کردند تا اینکه سرانجام در آگوست سال۱۹۹۶ ، گواهینامه اروپایی راهبری کامپیوتر (ECDL) در سوئد ارائه و به تدریج در سراسر اروپا و سپس در سطح بینالمللی مطرح شد . برنامه ECDL/ICDLتوسط بنیاد ECDL-F ECDL در سطح جهانی اداره میشود .این بنیاد که در سال ۱۹۹۷ تاسیس شد، سازمانی غیرانتفاعی است که وظیفه آن بهبود، گسترش و تصدیق مهارتهای کامپیوتری و دانش IT است . در حال حاضر ICDL به مدرک استانداردی تبدیل شده که در کشورهای غیراروپایی کاربرد دارد و برنامه درسی آن مشابه دروس ECDL است .بنیاد گواهینامه اروپایی راهبری کامپیوتر، برنامه درسی را تعیین کرده و آن را دائما به روز رسانی میکند تا اطمینان حاصل شود که دروس آن با دنیای کار و پیشرفتهای انجام شده در زمینه فناوری، هماهنگ است . میزان پذیرش ICDL در کشورها، به طور روز افزونی در حال رشد است و در حال حاضر بسیاری از افراد و شرکتها، این گواهینامه را معیاری برای سنجش مهارتهای کامپیوتری میدانند .سازمانهای حمایت کننده ازICDL ، در بخش وسیعی از صنعت و دانشگاه فعالیت میکنند .علاوه بر آن، این گواهینامه مورد حمایت اتحادیه اروپاست که استانداردها و سطح کیفیت را در سراسر اروپا تضمین می کند .مهارت های هفتگانه ICDL شامل موارد زیر است :

 ۱ -  مفاهیم اساسی تئوری IT

2 -  مقدمه ای بر ویندوز – استفاده و مدیریت فایلها

۳ -  واژه پردازی ، مقدمه ای بر WORD مایکروسافت

 WORD مایکروسافت – سطح متوسط

 WORD مایکروسافت – سطح پیشرفته

۴ -  مقدمه ای بر صفحات گسترده EXCEL مایکروسافت

EXCEL مایکروسافت – سطح متوسط

EXCEL مایکروسافت – سطح پیشرفته

۵ -   پایگاههای داده ، مقدمه ای بر ACCESS مایکروساقت

۶ -   ابزار معرفی و نمایش ، مقدمه ای بر POWER POINT مایکروسافت

 POWER POINT مایکروسافت – سطح پیشرفته

۷ -  خدمات اطلاعاتی شبکه – اینترنت و پست الکترونیک

The Rock بازدید : 19 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

 

icdl

 

نام کتاب :  بخش سوم مهارت هفتگانهICDL
- واژه پردازی

نویسنده : نامشخص

زبان کتاب :  فارسی

تعداد صفحه :  ۳۸

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : ۷۱۳ Kb

توضیحات :   در سال ۱۹۹۵ ، انجمن جوامع حرفهای انفورماتیک اروپا (CEPIS) یک گروه ویژه تحت حمایت مالی اتحادیه اروپا ایجاد کرد که هدف آن، دستیابی به روشی برای ارتقای سطح مهارتهای IT در سراسر اروپا بود .این گروه ویژه در سال ۹۵ و اوایل ۹۶ ، آزمونهای آزمایشی، برگزار کردند تا اینکه سرانجام در آگوست سال۱۹۹۶ ، گواهینامه اروپایی راهبری کامپیوتر (ECDL) در سوئد ارائه و به تدریج در سراسر اروپا و سپس در سطح بینالمللی مطرح شد . برنامه ECDL/ICDLتوسط بنیاد ECDL-F ECDL در سطح جهانی اداره میشود .این بنیاد که در سال ۱۹۹۷ تاسیس شد، سازمانی غیرانتفاعی است که وظیفه آن بهبود، گسترش و تصدیق مهارتهای کامپیوتری و دانش IT است . در حال حاضر ICDL به مدرک استانداردی تبدیل شده که در کشورهای غیراروپایی کاربرد دارد و برنامه درسی آن مشابه دروس ECDL است .بنیاد گواهینامه اروپایی راهبری کامپیوتر، برنامه درسی را تعیین کرده و آن را دائما به روز رسانی میکند تا اطمینان حاصل شود که دروس آن با دنیای کار و پیشرفتهای انجام شده در زمینه فناوری، هماهنگ است . میزان پذیرش ICDL در کشورها، به طور روز افزونی در حال رشد است و در حال حاضر بسیاری از افراد و شرکتها، این گواهینامه را معیاری برای سنجش مهارتهای کامپیوتری میدانند .سازمانهای حمایت کننده ازICDL ، در بخش وسیعی از صنعت و دانشگاه فعالیت میکنند .علاوه بر آن، این گواهینامه مورد حمایت اتحادیه اروپاست که استانداردها و سطح کیفیت را در سراسر اروپا تضمین می کند .مهارت های هفتگانه ICDL شامل موارد زیر است :

 ۱ -  مفاهیم اساسی تئوری IT

2 -  مقدمه ای بر ویندوز – استفاده و مدیریت فایلها

۳ -  واژه پردازی ، مقدمه ای بر WORD مایکروسافت

 WORD مایکروسافت – سطح متوسط

 WORD مایکروسافت – سطح پیشرفته

۴ -  مقدمه ای بر صفحات گسترده EXCEL مایکروسافت

EXCEL مایکروسافت – سطح متوسط

EXCEL مایکروسافت – سطح پیشرفته

۵ -   پایگاههای داده ، مقدمه ای بر ACCESS مایکروساقت

۶ -   ابزار معرفی و نمایش ، مقدمه ای بر POWER POINT مایکروسافت

 POWER POINT مایکروسافت – سطح پیشرفته

۷ -  خدمات اطلاعاتی شبکه – اینترنت و پست الکترونیک

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 53
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 180
  • بازدید ماه : 387
  • بازدید سال : 1,743
  • بازدید کلی : 14,154