loading...
دانلود رایگان کتاب
The Rock بازدید : 50 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)
واژگان ضروری تافل

نام کتاب : ترجمه لغات مشکل درسهای کتاب واژگان ضروری تافل

نویسنده : محمد علیجانی

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۱۸۸

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۲,۶۴۰   کیلوبایت

توضیحات :  کتاب مورد نظر از منابع اصلی آزمونهای زبان تافل – آیتلس – جی آر ای – MCHE و … میباشد. به علت اینکه خود کتاب فاقد فهرست است لذا فهرستی به کتاب بر حسب شماره درس و صفحه مورد نظر درس مربوطه به کتاب اضافه شده است. کلماتی که ترجمه شده اند به صورت رنگی ( و به رنگ زرد ) برجسته شده اند به غیر از واژگان اصلی درس . معنی لغات ترجمه شده به صورت برچسب کنار آن آمده است ( به غیر از حالاتی که در آن فضای کافی برای برچسب لغات در کنار واژگان مربوطه نبوده باشد که در آن صورت معنی واژه در کنار سطر مربوط به آن آمده است ) برای دیدن معانی لغات کافی است موس را روی برچسب ببرید تا معنی واژه مورد نظر ظاهر شود . از مزایای این اثر این است که معنی واژگان به صورت مستقیم قابل مشاهده نیست این ویژگی به فرد مطالعه کننده این امکان را میدهد تا خود از توانایی خویش استفاده نموده و در صورت نیاز به معنی واژه مورد نظر مراجعه کند. در دروس اول تا پنجم تقریبا حدود ۴۰ درصد لغات هر درس ترجمه شده اند . در حالی که برای دروس دهم تا پانزدهم این مقدار به حدود ۶۵ درصد افزایش یافته است . از درس پانزدهم تا آخر به طور تقریبی حدود ۴۰ درصد لغات هر درس با معانی آن آمده است. در آخر ذکر این نکته لازم است که هیچ اثری بی عیب نیست . یشاپیش از وجود چنین ایراداتی پوزش میطلبم.

The Rock بازدید : 41 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)
 واژه نامه زرین انگلیسی به فارسی

نام کتاب :  واژه نامه انگلیسی به فارسی زرین‎

نویسنده : مجتبی شیرپور

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۱۴۷

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۱,۶۴۰   کیلوبایت

توضیحات :  این کتاب شامل کلیه لغات انگلیسی از اول راهنمایی تا پیش دانشگاهی بوده و شامل ۱۴۷ صفحه میباشد. این کتاب در سال ۸۶ چاپ شده بود که در حال حاضر نسخه الکترونیکی آن از طرف مولف برای سایت پارس بوک ارسال شده است.

The Rock بازدید : 760 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)
آموزش زبان کردی ‎

نام کتاب :  آموزش کامل زبان کردی لهجه سورانی

نویسنده : محمدسینا احمدی

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۱۰۵

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۵,۴۵۰   کیلوبایت

توضیحات : متاسفانه در شرایط کنونی خلاء های بسیاری به نسبت زبان های غیر فارسی ،خصوصا زبان کردی، در ایران دیده می شود. لذا لزوم وجود منابعی آموزشی در این زمینه به راحتی قابل لمس است. نویسنده ،اثر خود را به صورت رایگان و الکترونیکی و در چندین نسخه در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.این اثر اهداف خود که در آن به خوبی بدان ها اشاره شده است را در دراز مدت و با انتشار نسخه های متوالی و کامل تر دنبال می کند. امیدواریم خوانندگان محترم در نظر داشته باشند که فرد فرد آنها می توانند در ارتقا و بهبود مطالب آن نقش داشته باشند.

The Rock بازدید : 21 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)
ساختار آزمون تافل

نام کتاب : ساختار آزمونهای بین المللی زبان انگلیسی  TOEFL, IELTS, GRE

نویسنده : مرتضی شعبان زاده

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۲۷

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۴۴۷   کیلوبایت

توضیحات :  تافل (TOEFL) نام آزمونی است که میزان توانایی افراد را در زمینهٔ برقراری ارتباط به زبان انگلیسی در سطح دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی می‌سنجد. آیلتس (IELTS) در حال حاضر یکی از معتبرترین آزمون‌های زبان انگلیسی است که در سراسر دنیا برگزار می‌شود. آزمون جی آر ای یا همان GRE مخفف عبارت Graduate Records Examination می‌باشد. همان طور که از نام این آزمون مشخص می‌باشد، هدف آن سنجش توانایی‌ها و معلومات فارغ التحصیلان می‌باشد. این آزمون معمولاً برای ورود به مقاطع تحصیلی بالاتر از کارشناسی مورد نیاز می‌باشد.

The Rock بازدید : 72 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)
آموزش مکالمه ترکی استانبولی

 

نام کتاب :  مکالمه ترکی استانبولی

نویسنده : آتیلا

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه : 40

قالب کتاب : PDF  

حجم فایل :  2,600  Kb

توضیحات :  ترکی استانبولی ( به ترکی استانبولی: Türkçe و یا Türkiye Türkçesi ) یکی از زبان‌های
شاخه جنوب غربی یا گروه اوغوز، زبان‌های ترکی است. ترکی استانبولی عمدتاً توسط ساکنان و مهاجران ترک‌تبار ترکیه و تعدادی دیگر از کشورها تکلم می‌شود. حروف الفبای ترکی استانبولی، از بیست و نه حرف از حروف لاتین تشکیل شده است. که با تغییرات جزئی بصورت الفبای ترکی در آمده است. کتاب آماده شده شما را با مکالمات روزمره این زبان آشنا میکند.

The Rock بازدید : 39 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)
زبان انگلیسی

 

نام کتاب :  نکات و ایده هایی برای یادگیری زبان انگلیسی

نویسنده : هادی- ص

زبان کتاب:  پارسی         

تعداد صفحه :  ۹

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۱,۴۴۰  Kb

توضیحات :  در این مقاله که ترجمه شده از سایت معتبر englishclub.com می باشد،نکاتی ارزشمند و ساده ای را برای زبان آموزان جهت یادگیری سریعتر زبان انگلیسی بیان کرده است. در پایان این مقاله نیز تجربیات شخصی زبان آموزانی که در آزمون تافل نمره مطلوبی کسب کرده اند، گنجانده شده است

The Rock بازدید : 39 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)
گرامر زبان انگلیسی

نام کتاب :  آموزش کامل گرامر زبان انگلیسی

نویسنده : کلوب زبان

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه : 80

قالب کتاب : PDF  

حجم فایل :  663  Kb

توضیحات :  مسلما نمی توان اهمیت دستور زبان را در یادگیری هر زبانی نادیده گرفت . شاید یادگیری مکالمه زبان انگلیسی روشی مهم و کارآمد در یادگیری هر زبانی باشد ولی در واقع وقتی شما اولین جمله را ، به زبان تازه آموخته ،  به زبان می آورید ، آن چیزی که  مهارت شما در زبان را نشان می دهد ، رعایت قواعد دستوری و گرامر است که متاسفانه  بسیاری از زبان آموزان از آن غفلت می کنند . در این مجموعه هر آن چیزی که در گرامر زبان انگلیسی وجود دارد به صورت درس به درس آموزش داده می شود .

The Rock بازدید : 148 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)
آموزش زبان

 نام کتاب :  مکالمات روزمره انگلیسی به روش خارق العاده

نویسنده : محمد رشیدی

زبان کتاب :  فارسی

تعداد صفحه :  ۴

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۲۵۹  Kb

توضیحات :  TEC Method سیستم آموزشی جدیدی است که برای اولین بار فکرافزارهایی به سبک لایتنر را نوشتاری کرده و نیاز به وسایل گرانقیمت و حجیم را مرتفع ساخته و آن را در غالب چند کتاب، کتابچه و فلش کارت عرضه نموده است. البته در این جا تمام جملات مربوط به کتاب اول، یکجا و بدون رعایت روش  EC Method آورده شده است. TEC Method از بین چهار رکن اساسی یادگیری (یعنی خواندن، نوشتن، صحبت کردن و شنیدن) رکنِ نوشتن (writing) را محور قرار داده و به این وسیله قصد دارد سه رکن دیگر را همزمان و همراستا با آن درگیر سازد. زیرا هنگام نوشتن انسان ناخودآگاه با خود حرف میزند (یک مکالمه درونی)، بعضیها زیر لب و بعضیها ذهنی (speaking)؛ سپس زیر لب گوییها یا گفتار های ذهنی از طریق گوش یا مغز شنیده میشوند (listening)؛ و زمانی که مینویسیم، یک بار دیگر با چشم آن را میخوانیم (reading).

The Rock بازدید : 24 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)

گرامر انگلیسی

 

نام کتاب :  آموزش گرامر برای مکالمه زبان انگلیسی

نویسنده : سعید عنایت پور

زبان کتاب:  پارسی          

تعداد صفحه :  29

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : 272  Kb

توضیحات :  اولین گام در جهت آموزش زبان، یادگیری گرامر میباشد. خوشبختانه کتابهای بیشماری در زمینه زبان انگلیسی و سایر زبانها در کشورما وجود دارد. نکته شایان ذکر در مورد این جزوه اینست که مطالب از سطح بسیار ساده شروع شده وگرامر تا سطح بالایی آموزش داده میشود لذا برای افراد مبتدی بسیار مناسب بوده و افرادی که قبلا انگلیسی را به خوبی آموزش دیده اند میتوانند از این مطالب به عنوان یک مجموعه کامل گرد آوری شده جهت مرور آنچه از قبل میدانند استفاده کنند. وجه تمایز این جزوه با سایر جزوات گرامر موجود اینست که روند کار به نحوی طراحی شده که در انتها، خواننده مبتدی به آسانی انگلیسی را مکالمه کند و خواننده قویتر بهبود چشمگیری در مکالمه خود احساس نماید. تفاوت دیگری که خواننده در حین مطالعه این جزوه درخواهد یافت اینست که، به عنوان مثال آموزش زمانها که غالبا کار مشکلی میباشد در این جزوه به نحوی ارائه شده است که در چند مرحله در جاهای مختلف بیان شده تا باعث خستگی خواننده نشود. لذا دروسی مثل زمانها یا درس قید، نه به طور تکراری بلکه با روندی پیشرفتی در چند مرحله در طول جزوه بیان شده اند. ساختار اصلی جزوه از موارد آموزش داده شده در آموزشگاههای زبان تهران گرفته شده است و در طول سالیان مواردی به آن توسط مولف اضافه شده است و اصلاحاتی توسط دوستان در آن انجام شده است. لازم به ذکر است، از آنجا که هیچ اثر انتشاراتی یا علمی بدون اشتباه نمی باشد در این جزوه هم ممکن است مواردی از اشتباه به چشم بخورد که مولف از خوانندگان محترم استدعا دارد که این موارد را به همراه نظرات ارزشمندتان به اطلاع وی برسانید.

The Rock بازدید : 218 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)
خط میخی

 

نام کتاب :  آموزش خط میخی فارسی باستان

نویسنده : فرهاد نیلوفری

زبان کتاب :فارسی

تعداد صفحه :  ۱۵

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۱,۲۱۰  Kb

توضیحات :  میخی به آن دسته از خطوط (دبیره‌ها) گفته می‌شود که نمادهایی شبیه میخ دارند. خطوط میخی متفاوتی وجود دارند که برای نوشتن زبانهای مختلفی به کار می‌روند. از گونه‌های مختلف خط میخی می‌توان به میخی سومری، اکدی، ایلامی، اوگاریتی اشاره کرد و همچنین خط میخی هخامنشی که برای نوشتن فارسی باستانی بکار می‌رفته‌است. تمام خطوط میخی که تا کنون رمزگشایی شده‌اند از چپ به راست نوشته می‌شوند. این خط که برخی معتقدند مبنایی اندیشه‌نگاشتی دارد، در همه کشورهای آسیای غربی بکار می‌رفته‌است. پژوهشگران، سومریان را ابداع کنندهٔ خط میخی می‌دانند.

The Rock بازدید : 27 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)
گرامر انگلیسی

نام کتاب :  آموزش مقدماتی گرامر زبان انگلیسی

نویسنده : امیر حسین اخوت

زبان کتاب :فارسی

تعداد صفحه :  ۴۵

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۴۳۱  Kb

توضیحات :   کتاب فوق گرامر زبان انگلیسی را از صفر تا سطح متوسط با زبانی ساده و مثال هایی متنوع به خواننده آموزش می دهد. این کتاب می تواند مکملی برای سیستم های آموزشی دیگر باشد.

The Rock بازدید : 27 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)

زبان فرانسه

 

نام کتاب :  سلام پاریس من

نویسنده :کاوه

زبان کتاب :فارسی

تعداد صفحه :  ۷۰

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : ۷۸۹ Kb

توضیحات :  زبان فرانسوی زبان رسمی ۲۹ کشور است و می‌توان گفت پیش از جنگ جهانی دوم خصوصا در زمینه‌های چون دیپلماسی، فرهنگ، بازرگانی، و ترابری زبان بین‌المللی به حساب می‌آمده‌است. برخی از کشورهائی که زبان فرانسوی زبان رسمی آنهاست عبارت اند از: فرانسه، الجزایر، کانادا، تونس، بلژیک و سوئیس. در فرانسوی کلمات فارسی نیز یافت می‌شود؛ از آن جمله می‌توان به کلمات «کاروان»، «یاسمین»، «بازار»، «وزیر» و «بخشش» اشاره کرد. در این کتاب یک داستان ساده در۱۶ فصل مختلف ادامه پیدا میکند. و در آن به مکالمات رایج فرانسوی در موقعیت های گوناگون پرداخته می شود.

The Rock بازدید : 17 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)

 

کتاب 504

 

نام کتاب :  کتابچه لغات کاربردی کتاب ۵۰۴

نویسنده :حسین ملا حسنی

زبان کتاب :فارسی

تعداد صفحه :  ۴۸

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : ۷۷۵  Kb

توضیحات :  این کتاب به ترجمه لغات کتاب بسیار معروف  ۵۰۴ Absolutely Essential Words پرداخته است و درواقع این چکیده ای از این کتاب در  ۴۸  صفحه است.  برای کسانی که نمیدانند بد نیست که یاداور شوم  این کتاب مطرح ترین کتاب لغت است که برای کنکور ها و آزمونهای ورودی ارشد سراسرس و آزاد بسیار از آن استفاده میشود و درواقع نویسنده  کتاب ۵۰۴ لغت بسیار کاربردی را انصافا با دقتی خاص گردآوری کرده است

The Rock بازدید : 36 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)

لغات انگلیسی

نام کتاب :  ۱۱۰۰ لغت پرکاربرد در اخبار انگلیسی

نویسنده : محبوب اخدر

زبان کتاب :فارسی

تعداد صفحه :  ۶۷

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : ۱٫۲  Mb

توضیحات :   در پی سالها جستجوی مداوم در اینترنت، به منابع جالبی دست یافته ائیم که این منابع میتوانند سرعت زبان آموزان را در رسیدن به سر منزل مقصود تا حد قابل توجهی افزایش دهند. کتابی که پیش رو دارید مجموعه معروف ۱۵۰۰ لغت کلیدی است که ۴۰۰ لغت آن بدلیل سادگی بیش از حد حذف شده اند. برای تمام این لغات هم ترجمه انگلیسی و هم ترجمه فارسی وجود دارد که در ترجمه فارسی نیز معنی دقیق کلمه ( آنگونه که مد نظر منبع بوده ) آورده شده است.

The Rock بازدید : 24 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)

آموزش زبان ترکی

 

نام کتاب :  آموزش زبان ترکی آذربایجانی

نویسنده : م.ع فرزانه

ناشر :  کاویان

زبان کتاب :فارسی

تعداد صفحه :  ۶۳

قالب کتاب : PDF

حجم فایل : ۱٫۱۵  Mb

توضیحات :  زبان ترکی آذربایجانی  زبان گفتاری اهالی در منطقه آذربایجان ایران و سایر مناطق آذربایجانی‌ نشین ایران و زبان رسمی جمهوری آذربایجان است. ترکی آذربایجانی به عنوان زبان گفتاری همچنین در نواحی شرقی ترکیه و جنوب گرجستان و داغستان رایج است. در یک آمارگیری در سال ۱۳۸۱ در ایران، ۲۳٫۳ درصد از ایرانیان زبان مادری خود را ترکی آذربایجانی عنوان کردند. زبان ترکی آذربایجانی از نظر ساختاری جزو زبانهای التصاقی بشمار می‌آید و در این زبان ریشه یک فعل یا یک اسم را می‌توان با اضافه کردن پسوندهای متعدد تغییر زمانی، جمعی و صفتی داد.ترکیب پسوندها و حالات افعال در ترکی آذربایجانی به خلق کلماتی منجر می‌شود که بیان آنها در برخی زبان‌های تصریفی با یک یا چند جمله مقدور است.

The Rock بازدید : 23 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)

 

زبان فرانسه

 

نام کتاب :  خودآموز زبان فرانسه

نویسنده :  سمیر تورگانی

زبان کتاب :فارسی

تعداد صفحه :  ۱۳

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۹۹۰  Kb

توضیحات :   در کشور ما از دیرباز زبان فرانسه آموزش داده می شده و در دوره قاجار به عنوان زبان دوم بعد از فارسی بکار می رفته است ، با اعزام دانشجویان به کشور فرانسه برای تحصیل در رشته های مختلف در زمان رضا خان این اعتبار و گسترش بیشتر از قبل قابل مشاهده بوده است ، تا آنجا که دانستن زبان فرانسه در خانواده های متمول و رجال یک ضرورت محسوب شده و اکثر فرزندان این خانواده ها از معلمین خصوصی برای آموزش این زبان بهره  می برده اند . در سالهای اخیر نیز استقبال فراوانی از این زبان به عمل می آید و دانشگاهها و موسسات خصوصی و غیر خصوصی زیادی به آموزش این زبان می پردازند ، که از جمله می توان کانون زبان ایران را نام برد که در حال حاضر معتبرترین موسسه با استانداردهای روز دنیا برای فراگیری زبان فرانسه در ایران محسوب می شود و در حال حاضر در کلیه سطوح خدماتی را به زبان آموزان ارائه میدهد .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 53
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 147
  • بازدید ماه : 354
  • بازدید سال : 1,710
  • بازدید کلی : 14,121